מערכות מיזוג אויר מתקדמות VRF

מערכות מיזוג אוויר שקטות בטכנולוגיה מתקדמת של נפח זרימת גז משתנה, המאפשרת התקנת יחידות איוד עצמאיות בכל חדר בחלל וחיבורן ליחידה אחת מרכזית, מה שמשליך באופן ישיר על ריבוי מזגנים בחללים/מבנים תעשייתיים גדולים וחיסכון משמעותי באנרגיה ועלויות חשמל.

מערכות מיזוג אוויר מתקדמות VRF מתאימות לחללים גדולים ומבנים תעשייתיים המעוניינים בפתרון ארוך טווח ויעיל של בקרת אקלים כמו כן, לבתים פרטיים המעוניינים לקבוע טמפרטורות שונות בחללי הפנים.

יחידות האיוד מותקנות בחדרים ומספקות פיזור אוויר אחיד באמצעות שליטה בטמפרטורה הנדרשת (חימום/קירור).

לצורך התקנת מערכות מתקדמות אלו מתבצע שימוש בצינורות דקים וגמישים המגיעים לאורך של עד 150 מטרים ובעלי מרווח גובה של 80 מטרים בין היחידות הפנימיות ליחידה המרכזית והחיצונית. כמו כן, ניתן להוסיף בכל שלב בהמשך יחידות פנימיות נוספות אשר יתחברו אל אותה מערכת חיצונית.

התקנת מערכות VRF מתקדמות אלה, מאפשרת מקסימום פעילות שוטפת במינימום תחזוקה, שמירה על פיזור יציב בחדרים השונים וזאת בשל העובדה שכל יחידות האיוד מחוברות ליחידת עיבוי אחת חיצונית בשונה ממזגן מיני מרכזי ותעלות אוויר של מזגן.   אין שימוש מיותר – אין תשלומים נוספים!

לסיכום, מערכות מיזוג מתקדמות VRF הינן שקטות, חסכוניות באנרגיה וחשמל, ניתנות להתקנה גם באזורים בהם תנאי האקלים קשים, חוסכות בהוצאות מיותרות והכל בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

למערכות אלו ניתן לחבר מערכות חימום תת רצפתי, בקרת מבנה ושיטה מרחוק.

נשמח למזג לכם את הפרויקט 😊

דילוג לתוכן